Friday, May 7, 2010

عکس سال 2009

خبرگزاری رویترز عكس‌های برگزیده عكاسانش از گوشه و كنار جهان در سال 2009 را معرفی كرده است. نگاهی به چند عكس برگزیده سال 2009 رویترز. 25 آذر88 .
چهره دلخراش یك زن بنگلادشی كه در شهر داكا در 12 ماه مه 2009 قربانی حمله اسیدپاشی شده و این گونه زیبایی چهره‌اش را از دست داده است.

یك زن فلسطینی با در دست داشتن پرچم فلسطین در روز 8 ژانویه 2009 در مقابل سربازان اسرائیلی در روستای بیلین در نزدیكی شهر رام‌الله در كرانه باختری ایستاده و نسبت به حمله نظامیان اسرائیلی به نوار غزه اعتراض می‌كند.
به دنبال سگ !!!
تصویر باراك اوباما رئیس‌جمهور آمریكا كه در روز 14 آوریل 2009 در بخش جنوبی كاخ سفید (بو) سگ نخست آمریكا را به گردش برده است.





یك پلیس ضد شورش شیلی گریبان یك دانش‌آموز دبیرستانی را در جریان تظاهراتی در شهر سانتیاگو در روز 13 مه سال 2009 گرفته است.

Thursday, May 6, 2010

جاذبه

دختر خلاف نیروی جاذبه رو یه دیوار سفید . تنگ ماهی‌ شکسته در اتاق بغل یک کتابخانه وجود دارد .
پرواز کردن چه احساسی‌ دارد . حتما این سوال را از خودتان پرسیدهید . با توجه به این عکسها و عکسهای پست قبلی‌ شما کسانی‌ را می‌بینید که این احساس را در قالبه تصویر پار و  بال داده اند . آنها با کمک نیروی ذهن به نیروی جاذبه غلبه کردند  .




فضا و حجم

در این عکس شما مشاهده می‌کنید که یک زن قدرت ماند شوهرش را از پایش گرفته و مثل یک تکه چوب به زمین می‌کوبد کفّ زمین پارکت است ولی‌ این عکس به دلیل تفاوت زاویه‌های نور در کفّ کفش مرد به ظاهر فوتوشاپ‌ای می‌رسد . اما اینطور نیست این عکس حاصل یک سری حرکات ژیمناستیک و باله است .



Tuesday, May 4, 2010

عکس زیبا


تولد یک فرشته ، سقوط یک فرشته

Monday, May 3, 2010

عکسی‌ برای شما

برداشت خودتون رو از این عکس بنویسید

Sunday, May 2, 2010

نخل

درختان نخل استوای و مردان گرسنه